aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Yesterday

Kategori: Allmänt

Igår for jag och mamma till staden för att mamma behövde skor. Inte jag. Men lik förbannat kom jag hem med ett par! Men jag menar seriöst 99 :- Finns sådanna låga summor numera?



99:- på skopunkten.

Letade ihjäl mig efter den perfekta pipmuggen till sessan också. Storebror har en så såklart så måste hon också ha en! Är det så resten av barnens uppväxt nu? Ska han ha, ska jag också?


Hur som så kommer den från Tommee Tippee och är strålande! Sessan fick med handtag för dom yngre medan brorsan har den utan för dom äldre. Den är super! Man kan tippa på dom hur mycket och länge som helst, inte en endaste droppe läcks ut. Tips!
Å ja sessan fick en blå då det rosa inte går att få tag på. Men inte suckar hon för det inte. Inte hennes mamma heller. Eller okej lite då kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: