aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Konst

Kategori: Allmänt

Fredag, veckans mest fantastiska dag. 
Idag har det städats, tvättats, pluggats, tvättats och tvättats. Jag tog en paus i tvättandet för en lunch på knivstas thai hak med min man och hans kollega. Mycket mysigt!
 
Just i detta nu har vi hela familjen det vanliga fredags myset. Aaron väntar hela veckorna på just det, fredags myset. Idag får barnen lite godis. I måttliga mängder förstås. Dom är inga storätare i godis så nån klubba eller tabblettask brukar duga.
Själv njuter jag av detta:
 
Dom här måste vara enligt mig, bland det bästa som påkommits. Dom finns bara på utvalda butiker som willys och hemköp. Men jag brukar köpa på mig ett lager så det räcker. Dom är bra att ha i väskan en lång skol dag om man skulle bli små sugen på rasten.
Jag gillar solroskärnor också. Dom köper jag i big pack.
 
Noora har kommit in så bra på dagis och verkar trivas så bra. Fröknarna har alltid något gulligt att berätta som hon gjort under dagen. Idag hade hon tydligen haft en kram dag. Gullunge!
Igår kom hon hem med sitt första dagis konstverk:
 

Mammahjärtat smälter lite.
Barnen går oftast mellan klockan 8 och 3 om dagarna. Alla dagar. Tror det kan vara en annledning till att det funkar så bra för henne. Hon har kommit in på en gång och är där ganska så långa dagar. Hon har vant sig helt enkelt. Rutiner är alltid bra.
Imorn lämnar vi barnen till deras farmor och farfar och ska umgås på tu man hand jag och karln. Vi ska hälsa på vänner, äta gott, fika och bara rå om varandra.
Hoppas ni får en urtrevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: