aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Snow

Kategori: Allmänt

Vi funderar på ny säng. Så småningom. Till barnen.
Vi vill ha våningssäng men vet inte om Aaron är för liten än för att sova uppe i en våningssäng? Tidigast blir till jul sånna fall.
Då är det iallafall tänkt att Noora får flytta in till Aarons rum. 
Idag har jag hittat sängen. Det stog Friman/Brunnberg all over!
 

 
Snow från mio.
Min idé är alltså att Nooras vanliga säng ska stå under den här. På någe vis. Om det går. Jag har inte mätt och kikat så noggrant ännu, men jag hoppas för fy bubbland vad snygg den är!
 
Måste kila ner till ica, ungarnas overaller ligger där och väntar. Thank god för att jag som vanligt är ute i god tid! En egenskap som jag älskar hos mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: