aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sjukdom

Kategori: Allmänt

Våran skruttas har nästan 39 graders feber. Suck. Stackarn!
Dom små har haft turen och varit friska precis hela sommaren. Så fort hösten och dagis knackar på dörrn dyker sjukdommarna upp som ett brev på posten.
Jag måste till skolan imorn då jag går från 8-15. Missar för mycket för att kunna vara hemma en sådan dag. Dessutom ska jag träffa min skolvän för utbyte av böcker. Så imorn blir det pappsen som blir hemma och vabbar. Tror det är första gången? Kanske andra? Någonsin!
På onsdag får jag dock vara hemma om sjukdomen skulle hålla i sig för lilleman.
Noora är självklart hemma hon också.
Tänker inte lämna någon av dom när den andre är sjuk. Känns som man bara sprider smittan då.
Lämnar ni syskon när något annat syskon är sjuk?
 

 
Mina fina kille som fryser så han skakar just nu! Febern gör sig påmind. Hoppas iprenen hjälper snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: