aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sådärja

Kategori: Allmänt

Ganska spännande vad statistiken skjuter i höjden av ett mindre glatt inlägg. Kanske ska börja skriva mer deprimerande??
 
Det är mycket nu. Mycket som spinner i mitt huvud. Vad, tänker jag överhuvudtaget inte gå in på så spekulera bäst ni vill.
 
Min fina mamma fyllde år igår. Vi blev bjudna på tacos och fika. 
Jag blev brunette och stormtrivs med det!
Jag pluggar i den mån jag hinner med,det är mycket nu!
Barnen är extra mammiga båda två för tillfället. Tur att jag har två ben som dom kan klamra sig fast vid. Ett vardera.
Mannen min är lika fantstisk som vanligt och tar på sig stort ansvar för barnen nu när jag har börjat skolan.
Sonen har sovit fyra nätter irad utan blöja,utan olycka. Stolt mamma!
Vi har börjat operation Noora utan nattvälling på riktigt. Ingen välling innan fem för sessan - sömnlösa nätter för hennes mamma och pappa.
 
 
Jag höll på att frysa ihjäl imorse på min dagliga prommenad. Behöver köpa nya långa brallor, skor och gärna en såndär tajt tunn jacka. Tack!
Är trött på prommenader jag vill träna på riktigt, hårt! Men min förkylning sitter i än, typ tredje veckan. Den vill inte ge med sig. Så prommenader någon vecka till - tjeck!
 
Ser ni att jag blivit brunette? Såklart ni inte gör jag har ju uppsatt å allt därtill. Well det är iaf skit snyggt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: