aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vintern runt hörnet?

Kategori: Allmänt

Barnens urfina overaller har kommit hem från babyshop. Jag är supernöjd! Även om Nooras var stor, ganska så mycket till och med så har jag efter lite velande valt att behålla den. Storlekarna är mysko på dessa overaller. 
I kläder har sessan 86. I dessa fanns det strl 80 eller strl 90. Well 80 känns på tok för litet och 90 kanske lite väl stort. Men jag vill ju önska att hon ska kunna ha den i två år, och då var ju 90 det självklara alternativet. Som tur är går det att dra åt i midjan och runt fötterrna och hällarna. Dessutom är det ju några månader kvar till vintern, kanske hinner hon växa någon cm till?
 

Dom skiljer mer i verkligheten i strl än vad bilden visar. Dom ser ju nästan lika stora ut på bilden. Hur som så var Aaron super nöjd med sin svarta, vilket jag visste då det är svart som gäller för herrn. Noora tyckte det var mindre kul att prova en vinter overall nu, men hon gjorde det till sist iaf. Jag är super nöjd med dessa! Känns skönt att ha detta klart till i vinter. Tjeck på listan över måsten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: