aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dagens kläder

Kategori: Allmänt

Vi bokade frissa tid till mig också, tidigare idag. Redan på tisdag är det dags. Brukar vänta ungefär 3 månader mellan gångerna. sen är min utväxt katastrofal.
För mig är det som terapi att gå till frisören.
Hon är min vän.
Vi pratar om allt.
Hon är ärlig och får ner mig på jorden.
Saknar sånna människor i mitt liv just nu, som säger till när jag klagar för mycket.
Eller ja syrran brukar bli den personen.
 
Hur som så besökte vi knivstas klädaffär efter det. Kan shoppa upp en månads lön där.
Idag blev det:
 

Skjort tunika och svarta leggings till Noora.
 

Aaron fick välja sina kläder helt själv. Han valde då detta. Mamman klagar inte.
 

Fyndade en röd julaftonsklänning till Noora. Den är röd men ser visst rosa ut på bilden. En strl för stor så den borde bli perfekt på julafton till sessan.
 
Skjortan,klänningen och leggingsarna fyndade jag för 50:- styck. Aarons var snäppet dyrare. Han har dyr smak min pöjk.
Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig till barnens lill kusin, men vet inte om ni är i behov?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kläder behövs alltid! :-) Finns hur mycket flick kläder son helst men inga pojk kläder :-( Hittar ingenting till Charlie.

    2012-09-05 | 15:59:26
  • Anonym säger:

    Kläder behövs alltid! :-) Finns hur mycket flick kläder son helst men inga pojk kläder :-( Hittar ingenting till Charlie.

    2012-09-06 | 11:16:18

Kommentera inlägget här: