aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Paketet

Kategori: Allmänt

Karln klagade igår över att det är tråkigt att gå hemma med sjuka barn, jag tycker det har varit ganska så mysigt. Visserligen är skruttas friskare idag så vi har faktiskt kunnat gå utanför lägenheten.
 
Vi gick till ica och hämtade ut ett gigantskt paket. Fick knappt plats på vagn mellan Aaron på ståbräda. Men det gick! I paketet fanns både det ena och det andra. Det mesta kan jag faktiskt inte visa då det är presenter till barnens kompis som fyllt år. Vet att mamman läser just detta så det tänker jag inte visa!
 
Men det jag kan visa är det här: 
 

Köpte ark med bokstäver i fina färger som jag tänker skriva barnens namn på dörren med. Nackdelen med att dom har "samma" namn visar sig nu kan jag lova.
 

Äntligen pryder gardin ormen barnens fönster. ÅÅ tack snälla mamma utbrast Aaron!
 

Ni vet det där klassiska grodspelet? Där man ska hoppa ner grodorna i burken? Den fick barnen med i paketet. Dom har inte lekt med något annat senaste timmen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: