aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Puh!

Kategori: Allmänt

Tänk vad jag älskar att vara sysselsatt. Att det känns som att dagarna bara flyger förbi.
Skolan går sådär löjligt bra och jag gillar att vara tillbaka i bänken. Nu är jag den som sitter timmar innan lektionerna startar och pluggar.
Gårdagen var grym och det är inte många torsdagar som jag njutit så.
Jag fick manikyr, shoppade hur mycket kläder som helst till MIG själv!( En strl mindre wihoo!!) för att sen luncha med min fina vän.
Hade lektion i slutet och jag blir sjukt inspererad av denna kurs. Tänk vad småbarns matematik kan vara roligt!
 
Köpte två par basic byxor till mig själv från vero moda. Ett par svarta och ett par mullvad.
Köpte leggings, och tshirt, strumpor och vantar till ungarna. Hallå kyliga mornar!
 
Idag hade jag förelsäning, subway macka på väg hem, köpa böcker på studentbokhandeln, handla upp halva apoteket för att sen ta tåget hem. Upp till dagis för att hämta en trött sessa som sovit för lite middag och en glad son. Ner till ica för att handla det sista till middagen ikväll och ja chips faktiskt. Aarons högsta önskan till fredags myset. Så okej för den här gången då.
 
Hoppas ni alla får en lika mysig fredag som vi ska ha!
Kärlek!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: