aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Xlash

Kategori: Allmänt

Har börjat kampen om längre ögonfransar och bryn. Dom i min närhet vet att jag äger knappt något av det. Alls. Ögonbrynen är två streck som inte är speciellt håriga alls. Hur jag än sparar och låter bli att noppa, inget!
Ögonfransarna är så korta och få att jag lika gärna kunnat vara utan.
Hur som så vet jag att man kan få ögonfransförlängning. Vilket är toppen!
Men vem har råd och tid till att springa varje månad och fixa till dom i typ 3 timmar?
Inte jag iallafall.
Så hey som alla andra bloggare så kom denna hem till mig i förrgår.



Hey I´m villing to do whatever it takes...

Återkommer med resultat. Xlash ögonfransnäring hittar du på xbeauty.se

Kommentarer

  • catya säger:

    Åh!

    Jag vill också pröva!



    Tunna, korta, glesa ögonfransar, och ögonbryn som inte FINNS!

    Ser fram emot att höra hur den funkar. Men vet inte om man får använda den när man är gravid. (Andra såna produkter står det att man avråds som gravid.)

    2012-05-04 | 08:21:29
    Bloggadress: http://www.catya.se

Kommentera inlägget här: