aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vi

Kategori: Allmänt

Dotterns torsk är så gott som helt borta. Fick tips från svägerskan att man kunde blanda bikarbonat med vatten och badda på. Men då jag inte hade det hemma beslöt vi oss för att prova med vishy vatten ett tag och se om det hjälpte först. Vilket det verkligen har. Har baddat några extra gånger idag då jag är rädd att det ska komma tillbaka. Baddar nog lite imorn med.

Hon går nu iaf! Våran stora tjej. Vad skönt det är när dom växer upp och klarar en del själva. Tycker jag iaf. Bebis tiden är ju ur mysig den också, men efter många månader av passande och mycket beroende av mamma och pappa så är det lixom skönt när det lättar lite.

Vet ni vad vi har bestämt oss för? Att ungefär var tredje månad ska mina föräldrar ta barnen en natt. Minst! Japp kvalitets tid tillsammans och värna om förhållandet. FAN vad viktigt det är!!
Mina föräldrar är helt med på detta och säger att dom kan ta barnen oftare än så.
Men allt ska funka i praktiken också. Det känns bra och spännande. Kul att ha något att se fram emot!
Resturang besök, bio, pizza framför tvn, filmkväll, shopping, promenader och sovmorgon!

Well that was that.
Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: