aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

10 Maj

Kategori: Allmänt

Well gårdagen var minst sagt späckad. Spenderade dagen i uppsala med dotter medan syster avverkade lite jobb. Vi shoppade lite och fikade lite jag och sessan. Ack så trevligt det var! Hon blev lika glad varje gång hon fick ta emot en påse av kassörskan. En blivande shopping tjej kanske?

Vi åkte direkt från staden, efter en god lunch till dagis för att hämta Aaron. Där var det bestämt för en playdate efter dagis och vi tog den hemma hos mina föräldrar då det faktiskt var fint väder. Vi var ute nästan hela eftermiddagen med lite fika på filten ute.
Sonen är dock otroligt trotsig vissa dagar och gårdagen var just en sån dag. Inte speciellt rolig att leka med tyckte kompisen men det gick väl ändå.

När regnet började komma fick vi skjuts hem av syster och då var det bara att börja med middagen. Efter middag var det bad dags och sen mys framför bolibompa. Sen efter där någongång kom min karl hem också. Han är hemma inte allt för tidigt nu för tiden.
Men så är det och jag har inga problem med att vara ensam med barnen. Inte nu när Noora börjar komma upp i ålder. Hon är ganska så lätt numera. När hon var mindre var det jobbigare att vara ensam kvällstid. Men hey jag ser det bara som att jag blivit starkare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: