aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Trall la la...

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev inte som jag först hade trott. Aaron piggnade på sig direkt efter spyan. Kan det varit något han ätit? Eller kanske karusellerna? Kan man bli åksjuk dagen efter?

Hur som så spenderade jag förmiddagen med att tvätta ner spyade kläder och lakan. Karln han pysslade med det här:



Trall lades på våran balkong. Inte ens två timmar tog det för min duktiga karl att få våran sunkiga balkong att bli ett palats. Eller ja nära iallafall!

Efter lunch drog vi allihopa sen till kungsängen och svärföräldrarna. Där blev det park lek med fika hela eftermiddagen. Super mys! Aaron hittade kompisar att leka med och tiden gick super fort. Vädret var verkligen på våran sida.
Det blev middag där och vi kom hem mot kvällen och båda barnen somnade bums.

Idag är det måndag igen och vi får se vad dagen har att erbjuda. Kanske blir det en sväng till öppna förskolan.

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vill se ett slutresultat, före efter bild?

    2012-05-22 | 10:04:48

Kommentera inlägget här: