aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Systemet

Kategori: Allmänt

Har varit och lämnat sonen på dagis precis. Snacka om att han trivs på det stället! Inte ens tid att säga hejdå längre. Känns skönt att han har fått en nära vän där också som vi faktiskt träffar utanför dagis. Det märks att det är otroligt nyttigt för honom. Det här med andras leksaker och vänta på sin tur, vänta tills kompisen är färdig med maten osv. Jag menar det får han ju självklart lära sig på dagis och där är det nog en självklarhet. Men det är det inte hemma. Han har aldrig lånat ut sina leksaker förrut osv.

Hur som så gick jag och Noora och bytte vagn hemma hos mamma och pappa. Dom hade våran extra vagn i förrådet. Vi bytte för att vi ska ta en tripp till uppsala idag. Närmare bestämt systemet. Har inte varit in på ett system sedan jag väntade Aaron och skulle köpa alkohol fritt. Så jag har ingen aning om utbudet. Vad dricker man nu för tiden?

Annledningen för att jag ska köpa just alkohol är att våran kära vän Daniel fyller 30 den 13 maj. Men han ska firas med dunder och brak på lördag!
Alexander och jag ska gå på fest som ett par! Vet ni när vi gjorde det senast?
På min studentskiva för fem år sedan!
Det ska bli super skoj att få klä upp sig, att dansa, äta god mat, träffa folk och dricka!

Barnen sover över hos mormor och morfar. Första gången för sessan att sova borta. Scary! Är iallafall glad över att vi har så pass nära relation med mina föräldrar. Tror därför inte det kommer vara några problem. Alls.

Känns ändå lite mystiskt. Hon är ju över året och det är iallafall lite betryggande. Men hon känns ändå liten. Aja nu är det bestämt såhär och det ska bli kul!

Snart kommer syrran och hämtar oss!
Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: