aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sis

Kategori: Allmänt

Sambo blev orolig för om syrran skulle ta illa vid sig, i ett förgående inlägg där jag skrev "syrran är bra att ha ibland". Självklart var det ett skämt och jag tycker att syrran är bra att ha jämt! Förstås!
Hon är en av dom som betyder mest för mig, hon ställer alltid upp i vått och torrt och är den jag ringer om precis everything!
Hur som så känner jag henne väl och skrev så med skämt i tangenten. Men man vet aldrig hur saker tolkas av läsaren.
Hon har fått en del skit kastat på sig på sistone och är lite extra kännslig, med all rätt!
Jag kallar det dock för bröllops hormoner. Precis som när jag var gravid och extra kännslig för allt. Så är min syster nu! :)
Hon är ingen Bridezilla än men vem vet det kanske kommer?
Jag vet ju själv att jag definitivt kommer vara en då mitt bröllop närmar sig!
Haha watch out!

Hur som så skriver jag detta inlägg så att alla ska förstå hur mycket hon betyder för mig! Alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: