aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Rör ej!

Kategori: Allmänt

Idag ska vi iväg på en playdate. Jag har haft turen att träffa Maria, värdens mysigaste mamma som har värdens mysigaste barn. Aaron går på samma dagis som den större av hennes barn, medan hon själv går hemma med liten precis som jag.
Tänk vad skönt det är att bara ha någon som man KAN hitta på något om man skulle vilja. Nu kan jag inte påstå att vi är bundisar men hon finns där. Gud så mycket det betyder!

Annars så har jag en soffklättrare hemma som bara ska upp i soffan. Det där med ner är lite svårare fortfarande men hon börjar bli duktig. Dock kan jag inte titta bort ett endaste ögonblick.

Men jag är sån att jag vägrar plocka bort saker i hemmet. Ungarna ska lära sig på en gång vad man får röra och inte. Det blir ett himla spring och tjat men det är det värt. Aaron rör aldrig saker i andras hem utan att fråga och det tror jag kommer därifrån. Helt klart. Självklart är farliga saker, mediciner osv utom räckhåll.
Resten blir det tjat om.
Noora är dessutom snäppet envisare än vad aaron alltid varit. Hon är en dam med riktigt hett temprament.
Undra vem det kommer ifrån?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: