aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Njuter

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit sådär oförskämt bra!
Förmiddagen flöt på med pyssel, städ och tvätt. När lunchen var avklarad var det dags för sessan att sova middag i vagnen och jag och Aaron tog tillfället i akt och gick ut. Ut på promenad mot centrum. Ett besök på vårat favorit café stod på schemat. (som tyvärr stänger ner imorn, hur ska jag klara mig utan deras sallader?) Glass lockade i denna värme.



Kaffe till mamma och glass och dricka till sonen.

Efter det besökte vi byns leksaks affär och den lilla klädaffären. Det blev en hel del fynd och barnen fick lite nya kläder. Välbehövligt! Ibland är det tur att bo litet då barnen faktiskt får kläder som inte ALLA andras barn har. Lite roligt tycker jag.

På eftermiddagen fick jag spendera två timmar stekandes på balkongen, medan barnen roade sig själva. (vad har jag gjort för att få så lätta barn?)
Karln kom hem med en "stan latte", mums!

Vi grillade chilli rubbad kyckling filé (neutrala till barnen förstås). Till det hade vi rostade rotfrukter och hemmagjord, kall, vitlök och ört sås.
Till det ett glas Rosé...



Exakt lika gott som det ser ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: