aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Namnmössa

Kategori: Allmänt

Någon som lagt märke till mina barns underbara namnmössor? Dom är helt fantastiska! Dom är i lite tynnre tyg så passar perfekt till vår och höst.



Dotterns är lite stor, men ser det som en bra grej då den ska passa under hennes dagis tid. Namnmössa på dagis är något att rekomendera då dom förväxlar barnens mössor väldigt flitigt!

Aaron har en likadan men med sitt namn och en stjärna där Noora har sitt hjärta.
Jag har köpt dessa hos www.novisendesign.se
Passa på att ge i present då hon fraktar för en billig peng! Vi gav kusin Melina en i 1 års present. Hon fick en ljusrosa. Jag tror hon blev glad för den. (åtminstone hennes mamma tror jag blev det!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: