aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Mothers day

Kategori: Allmänt

Mors dag! Grattis alla fantastiska mammor. Ni gör jordens svåraste jobb. Ni är grymma!

Jag fick världens finaste teckning av sonen, en himlans massa triss lotter, samt pengar till ett välbehövligt frisör besök. Om jag är bortsämd? Som fan!

Vi drog till mina föräldrar tidigt med en super fin blombukett i en kanna och en hel massa gott fika från kondiset.
Det var traktor visning som ungarna gillade och det grillades korv ute.
Vistelsen till kungsängen och svärföräldrarna blev inställd så jag tog med Aaron och mamma in till Uppsala för att fira min mormor.

Vi tog tåget in och gissa om jag hade en lycklig son!? För det första älskar han att åka tåg, för det andra älskar han att leka hos sin gammelmormor. Hon har massor med leksaker och jag såg inte skymten av honom på tre timmar. Noora stannade hemma med pappa, morfar, Henrik och Patrik. Hon och grabbarna lixom.

Mina mostrar och kusiner kom senare till mormor och det blev fika i massor.
Därefter kom Noora och grabbarna samt lena (som hade jobbat under dagen) in till uppsala och det blev restuarang middag i form av kina mat.
Ungarna åt som bara den och jag fick min sushi!
Slutet gott allting gott.

Har ni haft en bra mors dag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: