aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Kusin vitamin.

Kategori: Allmänt

Idag fyller barnens första och än så länge enda kusin 1år! (om man ska räkna hel kusin för en halv finns med också. Och barn nr två ligger i magen men kommer snart ut till oss) Kan ni tänka er att jag och min svägerska låg på bb samtidigt? Men i olika städer då förstås. Konstigt hur allt kan bli.
När jag fick Aaron ville jag inget hellre än att någon av våra syskon också skulle skaffa barn så mina barn fick kusiner i någesånär samma ålder.
Tänk att det blev så! Men två år senare.
Våra döttrar är födda dagarna efter varandra.
Tror att det är en på miljonen. Eller nått. Iallafall samma år.

Så vi säger Grattis till finaste Melina!


Bild tagen förra helgen hos svärföräldrarna. Min karl med sin systerdotter och dotter i knät. 1åringarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: