aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Klagande

Kategori: Allmänt

Gårdagen var mindre roligt. Men det visades ju tydligt i tidigare inlägg.

Sonen trotsar. Och som han trotsar sen! Allt för att få min uppmärksamhet heela tiden. Han gör allt för att säga emot mig. Han gör allt för att bestämma.

Det blir mycket skrik mycket bråk.
Han bråkar på lillasyster sin också. Vilket han aldrig någonsin gjort tidigare. Men nu är det väl roligt när hon ger igen.

Hur som så är det ledigt idag. Skönt! Karln tar med ungarna på äventyr så jag kan få städa lägenheten ifred.
Hinner inte med så mycket längre när jag måste hålla koll på barnen precis hela tiden. Försöker hinna en del medan sonen är på dagis men det är lixom inte så många timmar i veckan han är där.

Japp detta blev ett klag inlägg! Men livet som två barns mamma är inte det lättaste alla gånger! Men därimellan är det underbart!
Och tur är väl det?



Mysigt att läsa saga i Aarons säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: