aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Igår

Kategori: Allmänt

Gårdagens marknad var en hit! Som förväntat.
Barnen tyckte det var roligt i början men lessnade ganska snabbt.
Aaron åkte två karuseller och hoppade lite i hoppborgen.


Den första fick han åka med pappan sin, men den andra i bilen klarade han av galant själv!

Det blev en del shopping också. I form av foppa tofflor till barnen och böcker till mig själv.



Foppa tofflorna är väl använda redan. Dottern min älskade sina och skulle visa alla vilka fina skor hon fått! Haha. Böckerna var fyra för 50:-. Helt nya pocket böcker. Mina närmaste veckor är räddade!

Sonen fick en ny keps av mormor också.



Super fin är den!

Sen köptes det langos, remmar, lite leksaker och jordgubbar.
Köpte 12 par strumpor åt syrran min också. Hon kunde inte gå pga jobb så jag köpte tolv par strumpor för 100:- åt henne. Känns nästan löjligt billigt! Men det är också det som är bra med marknader.

Resten av dagen spenderades hos min mor och far där folk kom och gick. Det fikades, lektes, byggdes och senare grillade vi. Vi kom hem först sent på kvällen och båda barnen slockande som på befallning.

Dagen idag har inte börjat lika bra. Aaron väckte oss vid halv sju med att han behövde kräkas.
Inget kom då men en stund senare var loppet kört.
Stackars liten! Jag har precis fått i honom en piggelin och hoppas på underverk. Dagens kungsängen planer blir dock inställda för oss. Pappan och dotter åker nog dit själva om dom får grönt ljus av svärföräldrarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: