aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Gamla äpplen?

Kategori: Allmänt

Dotter låg i vagnen på balkongen i två timmar och sov. Vi gick ut till en början, jag och sonen, men blä vilket tråk väder! Vi gick in igen och sessan hamnade då som sagt på balkongen, påklädd som hon var. Under tiden sysslade jag och sonen med det här:



Bakade världens godaste äppelkaka av äpplen som sjöng på sista versen. Jag avskyr att kasta mat och frukt. För det mesta gör jag något av slattar eller lite dålig frukt. Baka gör jag så fort vi har mjölk som går ut, samma sak med ägg. Annars blir det en ugnspannkaka till middag. Kastar ni mycket mat och frukt?



Gott med fika! Den fick högsta betyg av både son och dotter. Tur att vi sparade nästan hela till pappsen då han älskar denna kaka! Kanske ska jag slänga iväg ett mms och få hem honom lite tidigare ikväll?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: