aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Fult sköna

Kategori: Allmänt

Sambon vaknade med värsta förkylningen och pollen allergi. Han bestämde sig för att vara hemma denna kläm dag. Han velade länge och känner genast dåligt samvete. Han är aldrig hemma annars. Aldrig! Han jobbar oftast även om han är sjuk. Så tyckte inte att han skulle känna så.

Kände att jag behövde denna lång ledighet. Med en tuff vecka i bagaget känns det otroligt skönt. Vi har redan hunnit med en storhandling på willys.
Tänk vad lägligt barnbidraget kommer varje månad! Helt otroligt.

Imorn är det knivsta marknad - bland det bästa jag vet! Haha sjukt kanske, men bannemej vad jag tycker det är kul med marknader. Kännslan, lukten, människorna.

Aaron fick se alla karuseller redan igår när vi gick långpromenad sent på kvällen.
Han blev eld och lågor.
Allt har lixom blivit snäppet roligare sen man fick barn. Att se hur kul han tycker att sånt är, är helt obeskrivligt mysigt.

Planen är att familjen ska hitta foppatofflor. Japp världens fulaste skor, men dom är lika sköna som dom är fula. Och i trädgården och uppe i dalarna där ingen ser oss är dom okej att använda.

Ses vi i vimlet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: