aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Egenpepp

Kategori: Allmänt

Måndag. Igen. Helgerna går på tok för fort! Tänk om vardagarna kunde gå lika fort. Iallafall hälften så fort...

Den här veckan är inskolningssamtal på dagis det enda vi har som ett måste i kalendern. Det ska bli mysigt även om vi vet det mesta om förskolans rutiner osv. Men det kan bli kul för Noora att kika sig runt på sin kommande avdelning.

Måste försöka ta mig in till staden och hämta ut min tenta som ligger och vänter i blåsenhus reception. Ska höra med min mamma om hon kan tänkas ta barnen imorn då dom har öppet eftermiddagstid.
Även om jag vet till 99% att jag inte klarade den kan den vara bra att ha hemma och plugga på tills nästa omtentamen. Att denna kurs ska vara såå svår! Kankske är därför den läggs ner också? Aja nästa tentamens tillfälle är den 14/8. Så det är bara att ladda om och börja läsa igen. Jag har ju nästan hela sommaren på mig. Jag kan klara det! Jag måste klara det! (egenpepp javisst!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: