aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Disney

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit fullspäckad. Jag och sambo fick sovmorgon till 08.00. Kan inte minnas när någon av oss fick sova så länge. Skönt va det vill jag lova!
Sen unnade vi oss en lång dusch och en frukost bestående av färskt bröd.
Sen var vi tvugna till att hämta barnen då mina föräldrar skulle bort på annat.

Så vi tog med oss min bror och åkte ut mot bro och syrran + karl.
Där lektes det, spelades spel och fixade tak antenn.
Vi var ute nästintill hela dagen i det fina vädret.
Fick med mig en hel hög med grejer där ifrån.
Både kläder, skor, taklampa, tavla och dukar.
Bra att ha syrran ibland!


Disney trivial pursuit ute. Vem som vann? Jag såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: