aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Devil

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats hemma hos mina föräldrar. Idag igen.
Karln jobbade så för att barnen ska få vara ute i vårvädret är det lixom lättast så.
På eftermiddagen när sambo kom hem från jobb åkte jag och mamma och storhandlade.
Kylen och frysen är proppad och det känns alltid lika skönt.
I veckan är det 1års dag som ska firas och fixas. Tänk att min lilla prinsessa fyller 1 år!

Min son är tre års trotsig och jag känner inte ens igen honom vissa stunder. Från att vara glad och snäll och tänka på andras bästa till att skrika, slåss, irretera och ha sönder saker. Jag håller på att bli galen!
Dotter är inte mycket bättre hon. Hon 1års trotsar och krånglar vid läggning. Hon har börjat kasta mat och klättra upp på allt hon kan.
Behöver jag säga att jag är upptagen om dagarna?


Ser ni dom små jävulshornen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: