aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dagens

Kategori: Allmänt

Shopping sumerar denna dag. Först med familjen, senare med mamma. En hel del nytt fick följa med mig hem! Har man krymt två-tre storlekar i kläder behövs lite nytt. Och satan vad skönt det är att stå i provhytten och inse att 38 är storleken man ska ha! Ja man tackar!



En del av det jag shoppade till mig själv. Shortsen från Lindex ( perfekt med hög midja! Drar lixom in den där lilla påsen man har kvar efter två graviditeter), topparna är från H&M. Gillar allt det blåa H&M har i sin kollektion just nu! Jag gillar blått!

Shoppat lite till barnen också..



Shorts till sonen. Dom rutiga från lilla knivsta affären igår, dom till höger från H&M. Dom fick han två av då dom, för en super billig peng är perfekta till dagis.

Till dotter:



Kofta från H&M och body från Lindex. Bodyn har jag suktat länge efter då jag tycker den är bedårande. Koftan är det bästa plagg jag köpt till henne.(hon har en likadan fast rosa sedan tidigare) Den är tunn och perfekt att ha över linnen och klänningar under sommaren. Den täcker lite hud utan att hon blir för varm. Den är helt klart värd sin hundralapp i pris.



Sötaste skorna till sötaste prinsessan! Från Din sko.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: