aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vällingen...

Kategori: Allmänt

En låda med storpack 1 års välling från semper pryder mitt köks golv. Inte så konstigt kanske när det är den vällingen min dotter dricker.
Det som dock är lite roligt är att flickan som pryder vällingens omslag, hennes mamma och jag gick i samma gymnasieklass.
Vi känner absolut inte varandra idag, jag har inte sett henne på år! Hon slutade skolan tidigt också pga graviditeten. Men jag kan inte låte bli att tycka att det är lite roligt.
Jag hoppas hon har det bra. Och fy bubblan vilken söt tjej hon har!(som börjar närma sig skolåldern snart, om jag inte missminner mig? Detta är alltså ett gammalt kort. Såklart!)


Sötnos! Och god tycker Noora!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: