aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Updatering

Kategori: Allmänt

Kanske är det på tiden att säga min åsikt om Xlash? Ni vet serumet som ska förlänga ögonfransar, som även funkar på bryn.
Well jag har använt mitt i ganska många veckor nu. Innan lägning stryks det på som eyeliner på ögonlocket och smeta lite på brynen. Detta ska göras varje kväll. Vilket jag också har följt, stenhårt!

Mina bryn har blivit tätare. Min sambo har kommit med kommentaren att jag faktiskt HAR ett par bryn nu. Utan att måla dom alltså. Vilket jag inte haft innan. Typ alls.
Fransarna har blivit längre. Dock inte så täta som jag kanske skulle vilja. Men helt klart längre.

Jag tycker det är en bra grej för en lagom stor effekt. Det blir ju ingen ögonfrans färlängning direkt, men å andra sidan kostar det mycket mer pengar och tar mycket längre tid så detta är helt klart värt det!

Den får fyra tummen upp av fem!


Vill bara påpeka att jag inte har betalat 499:- för den. Jag skrev KISSIE som erbjudande kod och fick 50% rabatt. Vet inte om detta fungerar fortfarande, men det skadar ju inte att prova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: