aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Tråkiga jag.

Kategori: Allmänt

På lördag är jag tydligen ensam. Alltså helt ENSAM. Vad gör man när man är själv? Fy vad tråkigt detta känns!
Är i stort behov av att hitta på någonting. Kan inte bara sitta hemma och vara ensam.
Det blir alldeles för konstigt för mig.
Karln jobbar, Aaron ska få spendera dagen med sin farmor och farfar och Noora ska spendera dagen med sin mormor och morfar.
Varför?
Ingen speciell annledning egentligen...
När mormor och morfar hörde att Aaron skulle till svärföräldrarna ville dom ta Noora så hon fick vara lite själv med dom, så att jag får lite egen tid.
Och visst varför inte?
Med mig är hon hela dagarna ändå så det blir nog roligt för henne!

Så finns det någon som vill shoppa eller bara umgås med en tråkig småbarnsmamma utan barn?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: