aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

This friday

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen! Har man morgon pigga barn så har man. Mellan 05:00 och 05:30 gör dom morgon nu för tiden. Jippie lixom! Thank god for coffee!

Sambo drar strax till jobbet, vi har en mys fredag som väntar. En av mina närmaste vänner och hennes son kommer och besöker oss idag.
Känns skönt att folk fortfarande vill komma hit och hälsa på, med tanke på att jag aldrig tar mig till dom. Bristen på körkort blir sig påmind allt mer.
När ska jag vara stark nog att klara av att ta tag i det egentligen?

Karln min jobbar hela helgen. Söndagen är redan planerad, den spenderar jag och dotter hos svägerska + dotter. (sonen ska leka hos mormor och morfar) Men lördagen är fortfarande öppen för förslag. Någon som har tips? Eller som kanske vill hitta på nått med en gräsänka + två bus barn?

Men men hur som helst så ser det ut att bli en bra fredag. Hoppas eran blir lika bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: