aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sickness

Kategori: Allmänt

Pratade med min kära vän i en längre stund i söndags. Jag konstaterade då att det var extremt länge sedan vi var sjuka. Vi alla i hela familjen har hållt oss super friska sedan magsjukan i början på februari.
Som sagt så ska man inte prata om sådant, för vad är det som händer? Jo vi blir sjuka!
Barnen har varit extremt snoriga hela veckan och är det än. Dock inga andra symtom än så länge. Ingen feber, ingen hosta.
Igår började min halsont göra sig påmind. Huvet kändes som en ballong och jag levde på ipren och alvedon.
Jag lyckades klara av dagen men sambo kom hem en halvtimme tidigare då han tyckte synd om mig helt enkelt.
Jag sov bort kvällen (alltså inget föräldramöte!) vaknade och kände mig fortfarande dålig. Kurerade med halstabletter och te. Lite mer alvedon och sömn.

Idag är jag bättre. Lite iallafall. Dock så känner jag ju att det är en helt vanlig förkylning så man härdar ut lixom.
Till imorn är jag frisk! Alla gånger! Pepp pepp...

Hur som så orkade vi me en liten avslutningsfika med killarna på knivstas kondis.


Lovely!

Killarna var mer än nöjda! Dom små också tror jag bestämt. Vi for hemåt ganska snabbt efter då min kropp helt enkelt inte orkade mer. Jag behövde vila! Men på återseende inom kort kära vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: