aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Russin överallt.

Kategori: Allmänt

Dagarna har börjat gå fort, riktigt fort. Spenderade en stor del av denna tisdag med min goda mamma vän. Tänk vad skönt det är att ha någon nära som man känner att man kan säga allt till. Du underbara människa vad du betyder mycket för mig!

Dock påmindes jag av att det är sista veckan för våra grabbar på dagis innan dom går på sommarlov. 9 veckor ska min son vara hemma sen. NIO veckor! Hur ska detta gå?
Förstå mig rätt, jag älskar att ha honom hemma, det är inte det. Men att underhålla en tre åring 12 timmar om dagen i nio veckor kommer att bli en utmaning!
Men vi konstaterade snabbt att vi har varandra och vi kommer att vara i exakt samma situation. Så playdate kommer bli ett måste varje vecka sommaren igenom.

Jag och barnen tog en extra lång prommis i det fina vädret som besökte oss på eftermiddagen. Med dricka och russin hade vi det super mysigt ute.

Frukt fatet och yoghurt åkte fram väl hemma, sen har vi lekt och lekt och lekt. Fiskpinnar med mos ligger numera i magen och karln är hemkommen. Efterlängtad som alltid!

¨
Storpack med russin som inköpes varje gång vi handlar. Japp familjen är storförbrukare av just russin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: