aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Luggad av luggen...

Kategori: Allmänt

Efter middagen, bestående av simpel köttfärsås och spagetti eller makaroner. Tog pappan med barnen ut. Där trivs dom som bäst. Både pappan och barnen.
Jag tog hand om disken och är nu nyduschad. Vardags lyx på hög nivå! Ja kanske inte själva duschen, men att få duscha ifred!

Planen idag var att: handla lite kompleterings grejer till veckans matlagning, köpa gummiband så vi kan göra halsband/armband, beställa klipp tid till mig och dotter. Handlingen gick bra. Eller iallafall den där maten var målet. Men något gummiband hittades inte!

Meeen, hör och häpna: Imorn händer det!! Min sessa ska klippa sig för allra första gången! Seriöst så börjar jag typ gråta bara vid tanken! Mina lilla bebis börjar bli så stor! Självklart vill jag att hon ska ha längre hår, men luggen hänger i ögonen och jag tror att det lixom behöver trimmas till. Allt bebis hår måste ju lixom bort förr eller senare. Vi kör hellre förr!

Min klipp tid dröjer några veckor, men fy vad jag längtar dit! Bort med det mörka trista håret och i med lite ljusare slingor! Wihoo!

Den här veckan är smock full med saker att göra, vilket känns ganska så skönt. Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på varför allt alltid kommer samtidigt?



Den där jobbiga långa luggen är snart ett minne blott!



Såhär söt är hon i lugg-tofs! Dock får den inte sitta i länge alls! Vilket kan vara frustrerande både för henne och hennes mamma!


Kommentarer

  • Rose-Marie säger:

    Förstår vad du menar! Själv tog jag mig ett skönt bad alldeles själv & det var ett tag sen jag tog ett bad själv så himla lyxigt ;)! Idag hämtade morfar, jag & maken åkte & storhandla utan dottern det är oxå LYX ;)! Hur gick det med Nooras klippning idag? Kramar Rose-Marie

    2012-06-05 | 19:37:47

Kommentera inlägget här: