aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Gårdagen på IKEA

Kategori: Allmänt

Gårdagen spenderade jag med min svägerska + våra döttrar i Jakobsberg. Mycket trevligt måste jag säga! Vi ses extremt sällan då jag inte har körkort och dom inte ha bil. Dom komunala förbindelserna ditåt är tyvärr inte dom bästa!

Hur som så fick jag och dotter skjuts av karl dit igår då han ändå skulle jobba ditåt. Vi spenderade mestadelen av tiden i affärer faktiskt. Första stop var IKEA. Älskar detta ställe, men det var på tok för mycket folk för att man skulle kunna trivas med två envisa ett åringar.




Dotter trivdes bäst i caféterian där hon fick välling och russin. Vi vuxna både lunchade och fikade innan vi gick vidare.

Jag handlade aldrig det jag behövde, pga kön. Så jag skulle behöva åka tillbaka dit någon dag i veckan. Någon som känner sig manad att följa med? Min mamma avskyr IKEA annars är ju hon min trogna följe slagare.

Vi åkte sedan hem till min svägerska och hennes familj. Dotter bara sov. När hon väl vakna så sov kusin Melina istället. Det vart inte mycket till playdate där inte. Tur att vi ses snart igen!
Men tack för igår! Jag tyckte det var hel mysigt att äntligen få umgås med er!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Tack själv <3 Hel mysig dag! Måste vi göra om snart igen!! Kram

    2012-06-04 | 16:09:25

Kommentera inlägget här: