aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Eltandborsten...

Kategori: Allmänt

Vad som kom med posten igår? En varsin ny eltandborste till mig och sambo. Jag fick dom pga en undersökning jag gjort på nätet. Och ja jag vet att det alltid finns en baktanke och att vi är tvugna att köpa refillers i fyra månader för ett pris av 139:-. Men det kostar dom ändå i affären och refillers behövs. Tyckte fyra månader var kort tid så om vi inte är nöjda säger vi upp det då helt enkelt.

Hur som så är vi ganska så noga med tänderna i denna familj. Alexander har en eltandborste sedan tidigare, den sjunger dock på sista versen. Men den har förbättrat hans tänder något oerhört!
Vi kör dessutom tandläkaren på autogiro. Så besök hos tandläkaren betalar vi inget för väl där. Vad det än gäller. Det enda som inte ingår i våran 100 lapp i månaden är tandblekning. Vilket man självklart kan förstå!



Såhär snygga är dom! Jag har använt min en gång nu på morgonen. Har aldrig kännt mina tänder så rena förrut! Undra varför jag inte köpt en sån tidigare? Barnen ska helt klart få en varsin när dom har åldern inne! Till sonen i julklapp kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: