aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Deg, dega, degat.

Kategori: Allmänt

Jag och barnen är ensamma hemma idag. I detta tråk väder! Fy vad jag är less på detta nu! Aarons regnkläder är dessutom på dagis så har ingen vidare lust att gå ut heller.

Vi har "degat" hela morgonen, alltså lekt med lera. Bus kul tycker båda barnen och vi satt i timmar. Ända tills min häck började domna faktiskt.
Så då bestämde vi att vi skulle ha film mys med popcorn. Det är inte så gott att äta popcornen sen tycker Aaron men att se dom göras i micron är extremt roligt.
Dotter fick nöja sig med russin.
Så nu har vi glott en stund på filmen Upp!

Ska snart förbereda lite lunch och sen ska dotter sova i vagnen. Föhoppningsvis i två timmar. Så får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Känns som en slö dag idag igen! Jag har för mycket energi för detta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: