aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vi behöver er allihopa!

Kategori: Allmänt

Mina barn väntar på deras andra kusin i skaran. Eller egentligen tredje då vi självklart välkomnat pappans barn sedan tidigare som en del i familjen. 
Jag är super spänd och bara väntar på att få höra vem den lille är! Den kan komma vilken dag som helst nu...
Jag vi köpa bebis kläder och snosa på bebis! Så underbart!
Samtidigt så tycker jag att det är skönt att det inte är vi som är vid den punkten igen. Den här gången kan jag helt och fullt få uppleva när någon i min närhet, någon i min familj är gravid.(sist var vi gravida samtidigt i exakt samma månad å allt. Blev lixom mer fokus på min egna graviditet då.) Jag får vara den som alla andra har varit när jag själv varit gravid.
På något sätt vill jag lixom vara såntdär löjligt stort stöd. Vara hjälpsam. 
Jag vet ju hur det är. 
Man behöver nära och kära som mest när man har små barn och är gravid. Oj vad man behöver dom! Allihopa!
 
 
Min trötta och fantastiska familj för lite mer än ett år sedan. Med en nyfödd och en två åring. Två små barn. Tänk var tufft det var vissa stunder. 
Min svägerska kommer endast att ha ett år mellan sina knoddar. Tänk vad jag beundrar henne! Men de är ju också det mest fantastiska som finns! MIna barn. Mina underbara barn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: