aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vi tillsammans

Kategori: Allmänt

Vi är ensamma. Bara kärleken och jag. Det sker inte allt för ofta, men tycker ändå vi är ganska duktiga på att vårda kärleken. Det måste man. Vara utan barn ibland. Inte för ofta. Men ibland.
Nu är båda barnen ganska så stora och det känns alldeles rätt att lämna en natt sådär.
Dessutom älskar dom båda att sova hos mormor och morfar. 
Fick nyss ett sms om att dom spa badat i en och en halv timme. Noora sov, Aaron på g.
 
Vi har spenderat kvällen tätt tillsammans. Sittandes vid ån i Uppsala och käkat grekiskt. Pratat om allt mellan himmel och jord.
Senare åkte vi till willys och köpte drink tillbehör och annat gott.
Nu myser vi. Ända in i benmärgen.
Tänk att jag älskar dig lika mycket idag som när vi först blev vi. 
För ganska exakt 5 ½ år sedan för att vara exakt. 
Du är min bäste vän. Min soulmate.
Det ska alltid vara vi.
Förevigt.
 
Fyra år sedan. Ny kära. Boendes i våran lilla etta i Tibble. Arbetande sambos. Tänk vad annolunda våra liv blev bara en månad senare då pluset på stickan kom...
 
Ett halvår senare och jag var tjockis!
 
Kärlek hanns med mellan matning av lilleman.
 

Mina killar. Kärleken blev bara större...
 
och större. Dotter kom och bättre kunde det inte bli! Vi fyra bildar min perfekta familj!
 
Att jag inte borde sitta här och slösa bort våran mys tid? Helt rätt! Om vi istället borde gå och ha högljudt sex hela natten? Såklart vi ska! Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: