aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

The Wedding

Kategori: Allmänt

Jag förstår att ni alla är nyfikna över bröllopet. Och helgen i helhet.
Bröllopet var helt fantastiskt vacker och Lena var lika vacker som en dröm!
Vi bodde otroligt vackert på ett Slott i Katrineholm. Vi har ätit gott hela helgen och barnen har busat och lekt med andra barn så det räcker i flera veckor. Aaron har skaffat sig sin första tjej och ett tag var det ett riktigt puss kalas!
Vi kom hem runt middags tid igår, då var jag så trött att jag somnade. Omedelbums. Innan barnen.
 
Jag har tyvärr extremt lite kort att visa er. Vi turades alla om att ta kort med pappas system kamera, så det blev väldigt lite kort tagna med mobilen. Dessutom hade jag väska, högklackat och en extremt lång klänning, i det med kombination att jaga lilla Noora blev ingen bra kombo. Så tid för att ta kort fanns det inte heller för min del.
 
men vid själva vigseln tog jag en del iallafall:
 
Alla väntade spänt på bruden...
 
Såhär snygg var min karl. Noora fick sitta i vagnen under vigseln. Likadant de andra två ettåringarna som var på plats. Hon sa inte ett ljud. Tyckte det var super mysigt! Noora har på sig den klänningen jag hade när mina föräldrar gifte dig. Coolt va?
 
Pappa ledde Lena upp till cermonin.
 
Man och hustru.
 
 
Snittar och champagne avnjöts vid vattnet.
 
Förhoppningsvis kan jag visa fler bilder inom kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: