aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Piraterna

Kategori: Allmänt

Filmmys med familjen! Tänk vad vardagen är bra underbar iallafall. För det innebär ju lixom helg! Helg! Förrut har alla dagar lixom varit den andre lik, allt har flytit samman.
Visst att karl har varit ledig från jobbet vissa helger. Vissa, men långt ifrån alla.
Så efter en dagis vecka (en halv för mig och Noora, en hel för Aaron) så är vi as taggade.
Alla leksaker är roliga igen! 
Lekparken utanför är hel lajbans.
Och efter att knappt ha sett en endaste film på hela veckan har vi nu filmmys!
Det blir nått speciellt lixom
Vi tittar på senaste tillskottet i film hyllan nämligen filmen "Piraterna".
Popcornen och vindruvorna är på plats, (popcorn är så långt jag sträcker mig bland onyttigheter, å ja mariekex ibland också, hallå nyttiga liv för hela familjen!) ungrna dricker festis (dom utan socker och tillsattser) och jag och sambo dricker en varsin drink.
Förutom en förkylning från helvetet så är helgen fantastisk!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: