aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Otrohet?

Kategori: Allmänt

En grej jag skulle vilja ta upp. 
Läste nämligen om ämnet på Anita Schulmans blogg tror jag att det var.
Nämligen otrohet.
Om ni har/hade ett kompis par som ni umgicks med och trivdes med, att sedan någon av dom berättar i förtroende till dig att den har legat med en annan bakom sin kärestas rygg.
Vad gör du då?
 
Lägger du dig i?
Berättar du för den andra personen i förhållandet som inget vet?
Pratar du med personen och ber den berätta vad den gjort mot sin partner?
Skiter du i det och resonerar som så att det inte är ditt problem?
 
Jag tycker det är en super knepig sits och hoppas att jag aldrig hamnar i den! Jag trodde jag visste vad jag skulle göra innan jag läste Anitas inlägg. 
Hon hamnade i en extremt jobbig situation efter sitt handlade.
 
Jag vill veta vad NI skulle gjort?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: