aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Note

Kategori: Allmänt

Tack snälla alla ni som tagit er tiden att peppa mig via sms idag! Ni är guld värda! Efter varje sms blev jag mer och mer rörd. Tänk vad fina vänner jag har!
 
Så hur gick det då? Bra. Tror jag. Det kändes bra iallafall. Nu återstår bara den jobbiga väntan...
 
Jag sadlar dock om fort för på fredag skriver jag en matte tenta också. Egentligen bara för "just in case" men jag ska skriva den lika helhjärtat som den jag skrev idag.
 
Det blev en fartfylld dag redan med tidig start imorse.
Vi hämtade hund på vägen till stan samt stannade för att inhandla fika och energi dryck till mig.
Jag skrev tenta och familjen spenderade förmiddagen i stadsparken med diverse aktiviteter.
Vi fortsatte leken när jag var klar, senare for vi till max för en svensk lunch (ett måste när Jessie är här).
Det blev inhandling av blöjor för att sedan åka hem och tvätta bilen. 
Ungarna sov under tiden så det passade sig bra.
Vi åkte hem för lite mellanmål och en film och strax därefter drog karln in till stan för att få dotters namn tatuerat på armen sin.
Det blev middag och sedan kom svärföräldrarna på en fika.
 
Späckad dag.
Imorn ska jag ta en day off från plugget.
Jag och Jessie drar till sthlm för shopping för att sen komma hem till kräftskiva i parkis.
Lovely day!
 
Note till mig själv: ge fan i kolhydraterna! Magontet jag känner just nu är det inte värt! Förbaskade pasta carbonara!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: