aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Mera Mera kläder!

Kategori: Allmänt

Letar vinter kläder åt barnen. Efter utrensning hemma har jag klart för mig vad barnen behöver.
 
Jag står och velar hur jag ska göra med dotters vinter ytterkläder iår. Jag fyndade nämligen ett par rosa täckbyxor i sommras. 100 :- gav jag för dom.
Dom ser ut såhär:
 
Idag kostar dom 449 :-. Känns som ett kap. Nu återstår resten. Jacka, overall till dagis? Tycker overall är det ultimata dagis plagget, medan täckbyxor är det ultimata hemma plagget. Vi åker en del bil på helger, ganska långa sträckor. Då tycker jag det är super smidigt att ta av jackan i bilen och bara låta byxorna vara på.
 
Mössa och vantar är bestämda för längesen:
 
       
 
Ifrån Elodie details nya kollektion just denna heter "apple of my eye".
Den här är lite av dröm overallen.
 
Någon som kan ge mig? Lite över 1000 lappen från jollyroom.
 
Sonen har en overall från förra året som jag tror får hänga med i år igen. Lite nya vantar och mössor på det. Han har även ett par täck byxor som fortfarande passar. Hans jacka passar den också. Lite tur med honom iår alltså! Förhoppningsvis behöver jag inte köpa nytt till Noora nästa år. Utan bara till Aaron. Precis som detta år. Nytt till en unge åt gången lixom. 
Imorn ska jag iallafall inhandla en ny höst jacka åt sonen. En sak i taget.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: