aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Höst kläder

Kategori: Allmänt

Letar höst kläder åt Noora.
 
Favoriterna från Kappahl:
 
       
    
 
Från Lindex:
 
   
 
 
 
 
 
 
Sonen är i behov av en så kallad skal jacka. Vet inte riktigt vilken jag ska välja då jag inte riktigt gillar någon.
 
 
Tror det får bli något liknande. Denna är från Lindex.
 
Ska ut och kika lite noggrannare i affärerna någon dag.
 
Bästa klädesplagget för barn måste ändå vara det fleecefodrade regnstället. Det har Aaron nött ut sitt första ställ av.
I sommras var vi till Thuns. Det stora varuhuset med ganska så billiga priser. Där fyndade jag ett sådant ordentligt ställ till Noora. För endast 300:- pix! Jo jag tackar ja! På dagis tycker jag att det är absolut ett måste. Likaså varmfodrade gummistövlar. Guld värda för små kalla höst tår!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: