aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dagens

Kategori: Allmänt

Lämnade barnen i vanlig ordning på dagis halv 8 imorse.
Tog sedan en lång promenad precis som vanligt. Väl hemma stog tvätt och dusch på schemat.
Syster kom och hämtade mig därefter och vi for mot arlanda stad för lite shopping. Eller ja jag var ute efter en jacka till Aaron. Kände inte att det kunde vänta så mycket längre. Hade tittat ut en vanlig svart skal jacka på lindex. Så jag var inställd på att få med mig den hem.
 
Mycket riktigt så köpte jag jackan. Vi styrde sedan våra ben mot ica maxi där syrran plockar varor. Jag hjälpte till för att sedan upptäcka att ica sålde nästan exakt likadana jackor för en betydligt billigare peng. Det var bara att byta helt enkelt.
Handlade lite mat, för att sedan åka och hämta två glada ungar på dagis.
 
 
Den här blev min för endast 199:-. Bra köp tycker jag själv. Aaron gillade den dessutom jätte mycket så tror jag fick godkänt.
 
Fick med mig det här hem också.
 
H&M har 50:- rabatt på alla barn jeans. Aaron var i behov av ett par lite snyggare så jag slog till. Två pack långärmade tshirtar för 99:- är ett måste i Aarons höst garderob. Jag köper väldigt många varje år. Dom är perfekta till dagis. Det känns dessutom helt okej om dom blir nerfläckade för det priset.
 
Blev kläder åt Aaron idag. Hör inte till vanligheterna. Något litet till Noora brukar lixom alltid slinka ner. Men idag höll jag fingrarna i styr! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: