aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dagen jag väntat på läänge!

Kategori: Allmänt

Äntligen!! Tentan klarad! Fy attans vad jävla sjukt glad jag är!!
Det här innebär att jag kan fortsätta med skolan. Det jag vill.
 
Mannen tyckte vi skulle fira. Likaså pappa. Han kom nämligen hem med en son (han var snäll och hämtade Aaron på dagis, min hals vill inte vara med alls idag) och en flaska fusk champagne. Min favorit. Som jag älskar!
Mannen beställde hem grekisk mat och nu har vi ätit så jag är mätt för en hel månad. Typ.
Alla är glada för mig.Vilket känns så sjukt bra. Är inte van vid beröm. Van vid cred.
Varför försvinner det så fort man blir vuxen?
Vi ger våra barn beröm och cred för minsta lilla dom gör. 
Värre är det när man blir vuxen.
Hur som idag är en bra dag.
Alla är glada.
Gladast är jag.
 
Den vänstra fick jag av mamma och pappa till syrrans möhippa. Den användes dock aldrig. Nu är den uppdrucken. Den högra kom pappa med i eftermiddags. Alltså den är så fantastiskt god så det saknas ord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: