aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Cheetah girl!

Kategori: Allmänt

Finns det bekräftat att det finns någon som dött av plugg? Om inte blir jag nog snart den förste.
Efter x antal timmar med huvet i boken är jag helt slut. Vad jag längtar tills båda tentorna är skrivna och jag lixom inte kan göra något mera. 
 
Vi ska snart åka in till staden stockholm och shopping mysa lite. Jag och sambon. Ta en kaffe. Innan det är dags att fiska upp min fina kusin på stockholm central. Hon kommer med tåget från Tyskland. Det blir ett restuarng besök innan vi åker hem till barnen. 
 
Jag ska iallafall få besöka en av mina drömmar idag. Jag är lycklig ända upp till öronen! 
Mitt absoluta favorit märken är Elodie details. Jag köper så mycket jag bara kan därifrån. Har sett att deras senaste (säsongens) färger nu är ute. Hittar dom dock inte på nätet men hoppas dom finns i deras enda butik.
Jag föredrar ju självklart deras "cheetah" kollektion. Dottern har haklapp, napp samt vinters åkpåse därifrån. Mamman kan mycket väl tänka sig skötväskan i samma kollektion! 
Sist köpte jag en av deras sköna dynor till våran vagn. Valde då deras Rockabilly dot. 
Undra vad jag kommer hem med idag....
Later!
 
                      
 
Till dotter...
 
Till mamma?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: