aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Weekend

Kategori: Allmänt

Helgen har varit bra. Effektiv. Som vanligt faktiskt. Eftersom att jag inte har något körkort har vi alltid sett till att alla ärenden/träffar ses på helgerna. Vilket också resulterar i att helgerna går sådär förbaskat fort.

Lördagen bestod av ett uppsala besök. Inhandling av blöjor, mat och soff färgen. Tog en tripp till chilli och köpte två super gosiga filtar att ha i den ny färgade soffan nu i vinter.
Sedan blev det lunch på donken. Alltid uppskattat.
Efter det stog däck byte på bilarna på schemat.
Pappa tog med sig sonen hem till mormor och morfar där däck byten sker smidigast.
Jag och Noora stannade hemma för att färga soffa.
Noora somnade dock så fort grabbarna åkt och jag fastnade i en film jag velat se länge. Den verklighetsbaserade "Into the wild".

Killarna blev borta länge och Noora bara sov.
Filmen var bra och jag njöt av lite lugn och ro.
Sedan blev det god middag och familje mys. Barnen somnade tidigt som vanligt och jag och karln fick egen tid med varandra.


Våra nya pläder från chilli


Idag stog däck byte på firma bilen på schemat. Det gjorde grabbarna ute på gården medan jag och Noora tog en långpromenad så att hon fick sova i vagnen.
Sedan blev det lunch i form av våfflor med sylt och grädde.

Efter det lämnades Aaron till mormor, hon plockade upp alla tomtar och det bara måste Aaron få vara med på.
Då drog vi in till stan för att inhandla mer färg till soffan för jag var orolig att det inte skulle räcka.
Så blev jag avlämnad hemma för städning och fortsatt färgning av soffa. Puh...

Så nu sitter jag här. Ska snart hem till min mor och far där det skall bjudas på middag.
Konstigt att vara själv hemma. Skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: